מנהיג חיזבאללה : כתאא'ב חיזבאללה - ארגוני הטרור העשירים בעולם 2018 - מנהיג חיזבאללה התייחס להתרסקות הרחפנים בביירות:

מנהיג חיזבאללה : כתאא'ב חיזבאללה - ארגוני הטרור העשירים בעולם 2018 - מנהיג חיזבאללה התייחס להתרסקות הרחפנים בביירות:. לפי העיתונאית הלבנונית מריה מעלוף, מנהיג חיזבאללה נדבק בנגיף בעקבות מפגש עם בכיר אירני שהגיע ללבנון במסגרת משלחת רשמית. ישראל צריכה להיות מודאגת, ולא רק מהטילים המדויקים. מהיום נפיל כל מלט ישראלי. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר:

* יהושע מאירי מסביר לז'וז'ו אבוטבול שהמשיח מסתובב בתל אביב. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר. הוא קרא גם לתומכי הארגון שלא לדאוג בעקבות הניסיונות להכתים את שמו של הארגון בצל האסון. קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: מנהיג חיזבאללה המשיך לאיים בתגובה להרג פעיל ארגונו בתקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק, וטען:

מבזקי חדשות ליום 28-12-2020. מתעדכן - Nziv.net
מבזקי חדשות ליום 28-12-2020. מתעדכן - Nziv.net from nziv.net
מנהיג חיזבאללה התייחס להתרסקות הרחפנים בביירות: אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. אבל מנהיג חיזבאללה צריך לקחת בחשבון שנקמת דם לא תסתיים הפעם בקול ענות חלושה או בהכלה בצד הישראלי. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר: בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדו… kan 31 במאי 2019 מבזקים. לדבריו, הארגון הפך לכלי שרת במסגרת מאבקי ענק במזרח התיכון. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה.

ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'.

בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית. בנאום שנשא, ביום ג' 26.3, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הוא התרכז בעיקר בהתקפה חריפה על ארצות הברית ועל שר החוץ מייק פומפיו אשר ביקר בסוף השבוע האחרון בלבנון. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדו… kan 31 במאי 2019 מבזקים. הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. זו המתקפה הראשונה של ישראל מאז 2006. ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: הוא קרא גם לתומכי הארגון שלא לדאוג בעקבות הניסיונות להכתים את שמו של הארגון בצל האסון. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 10/11/2018 17:41.

* מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון. לפי העיתונאית הלבנונית מריה מעלוף, מנהיג חיזבאללה נדבק בנגיף בעקבות מפגש עם בכיר אירני שהגיע ללבנון במסגרת משלחת רשמית. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר כי מאות אלפי לוחמים מהעולם המוסלמי יבואו להילחם.

המחאות - כרטיס צהוב לחיזבאללה ולאיראן | ישראל היום
המחאות - כרטיס צהוב לחיזבאללה ולאיראן | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר: סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר הלילה (רביעי) שארגונו מעוניין להפתיע את ישראל במידה המתאימה. וכך המשיך מנהיג חיזבאללה לפרוש את טיעוני ההגנה, והשומע תוהה בינו לבין עצמו מדוע מנהיג שכל כך בטוח בעצמו מרגיש צורך להתגונן ללא הרף. קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט:

נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.

בצד השני יש תוכנית לתגובה חריפה כזו שתגרור את נסראללה לעימות מול ישראל. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף. מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה. ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים. נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. זו המתקפה הראשונה של ישראל מאז 2006. * יהושע מאירי מסביר לז'וז'ו אבוטבול שהמשיח מסתובב בתל אביב. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שב לאיים על מדינת ישראל ואומר:

נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. אבל מנהיג חיזבאללה צריך לקחת בחשבון שנקמת דם לא תסתיים הפעם בקול ענות חלושה או בהכלה בצד הישראלי. האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים.

בכירי חיזבאללה חטפו קורונה, אך עדיין שולטים בכלכלת לבנון
בכירי חיזבאללה חטפו קורונה, אך עדיין שולטים בכלכלת לבנון from images1.calcalist.co.il
האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר. ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף: הוא קרא גם לתומכי הארגון שלא לדאוג בעקבות הניסיונות להכתים את שמו של הארגון בצל האסון. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה.

זו המתקפה הראשונה של ישראל מאז 2006.

בריאיון לערוץ רוסיה היום הוא הבהיר כי הוא שולל שהאווירה הנוכחית היא של מלחמה. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר. בצד השני יש תוכנית לתגובה חריפה כזו שתגרור את נסראללה לעימות מול ישראל. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. למרות הכחשות חיזבאללה בצהל מוכיחים: מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר: וכך המשיך מנהיג חיזבאללה לפרוש את טיעוני ההגנה, והשומע תוהה בינו לבין עצמו מדוע מנהיג שכל כך בטוח בעצמו מרגיש צורך להתגונן ללא הרף. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. לדבריו, הארגון הפך לכלי שרת במסגרת מאבקי ענק במזרח התיכון. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף:

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה חיזבאללה. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדו… kan 31 במאי 2019 מבזקים.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook